sjukstuga

Jaha, då var det dags för mig att bli sjuk igen, passar dåligt kan man säga! Som vanligt det passar aldrig bra att bli sjuk, när man vill vara sjuk så blir man inte det och när man måste vara frisk så blir man sjuk, hur går denna ekvation ihop?? =)
Stress, Stress och åter stress är vad mitt liv innehåller nu, jag tycker inte jag gör annat än springer till Tutor'n föra att få mina uppsatser rättade, har hand in imorgon en essay till liberart of argument, var till tutor i tisdags, idag och skall en sista gång imorgon, hoppas, hoppas att det inte är så många fel, men jag kan absolut inte skriva diskussioner med data skärmen.
Helgen blir busy,busy.. barnkalas, halloween, NY Marathon (se på en prof, och få extra cerdits på hans klasser) bs säger jag!
Nehe, skall snart iväg och träffa lite folk på en bar och se några spela, kanske inte det bästa för förkylningen, men måste ut och träffa folk! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0