Så fel det kan bli.....

Dålig bloggning som vanligt, men skall försöka få ihop mera penar så jag kan köpa en liten pärla att ha med mig över allt, men är ju samtidigt sugen på ibook air, men den är fortfarande för stor, men lättare.
Idag har jag faktiskt ngt kul att berätta, jag gjorde ju ett Business written exam, i förra veckan och jag fick svar på den idag, jag var helt säker på att jag hade misslyckats totalt och hade svårt att sova och konsertrara mig på annat. men det gick inte så dåligt jag fick ett B, tackar och tar emot, ibland gäller det bara att skriva det man kommer ihåg och inte svara på frågan!
Annars blir det tidiga mornar och sena kvällar, jag är super trött nu oxå men samtidigt pigg som sjutton! Jag hade beställt tutoring tid nu på kvällen, ville ha en imorgon på dagen men det fanns ingen, till slut hittade jag en som skulle vara mellan 10PM-10.30 PM så jag åkte ned, damen i front desk sa att skolan var stängd, men att hon såg en tutor hade åkt upp, så vi åkte upp o kollade, han fanns på plats, men sa att den jag skulle ha hade gått hem för att att det var fel, så han skulle försöka fixa in mig imorgon ändå. Well, Well lets se what is happening tomorrow. Jag är färdig med mina inlämnings uppgifter till måndagen, vill bara att ngn kollar över dem så att det blir B där oxå!
Tyvärr inget annat att berätta.... NI som läser kan inte ni skriva ngt roligt som händer er så att bloggen blir mer levande, här är det inte så mycket annat än jobb+ skola+ homework = week eller working+ homework- school= weekend

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis til ditt fina B! Så duktig du ær!

Dum som jag ær.. var ær en tutoring tid?

2009-10-23 @ 08:50:29
Postat av: Anonym

Grattis! man måste tro på sig själv!

Det går uppochner i livet.

Kram

2009-10-23 @ 09:59:24
Postat av: mapa

Congratulition to you hardwork next mabe will be B+

2009-10-26 @ 14:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0