People can you hear me!!

Först måste jag bara ursäkta mig att bloggen inte uppdateras så ofta som den borde, men för att vara helt ärlig, så tar jag mig inte de fem minuterna per dag att skriva ngt här- Skall försöka bli bättre, men lovar inget. Skolan tar otroligt mycket tid. Jag har 3 arbeten att göra klart över helgen, så skall sätta lite fart nu, hann inte så mycket på morgonen, jag satt på starbucks och drack kaffe o pratade med 2 st aupair tjejer, den ena har varit i NYC sedan feb, jag har sett henne tidigare, men trodde inte hon var svensk = aupair och den andra har bara varit här i dryga 2 månader. Sedan var det bara att springa o hämta R på skolan, hem o hämta badkläder + other stuff och tilbaka på skolan att hämta upp T, bussen ned till Colubus circle och på playdate som innebar pool party för barn, hehe men jag var oxå med i vattnet, T & R var jätte duktiga i vattnet och det var faktiskt grudare i vattnet hos familj musik än vad det är hos hos, snakka om att bli förvånad! de hade från 3 feet and 6 inch till 3.7 feet och vi har då upp till 5 feet. fast deras var längre. Tog taxi hem med 2 trötta flickor, de fick vara uppe sent, somnade runt 9.30 men  då var de trötta... skojade med dem att de kunde ta sovmorgon imorgon = tror inte de, de kommer vakna innan tuppen! haha
Well, tyvärr har jag inget mer exciting att berätta! Sorry folkens nästa vecka kanske blir mer internsant!  Får hoppas på det, funderar på att dra ihop en get together party med de olika curserna jag har, men jag är så sällan ledig på fre+ lördag kvällar, idag är jag ju b-vakt här imorgon är jag troligtvis b-vakt hos familj musik, annars vill jag gå på bio och söndagar vill jag inte gå ut för jag måste upp tidigt till skolan. Så det där med event planing and party has to wait :( unfortunately

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0