Måndag fast det känns som det är söndag!

Helgen bara rusde iväg som vanligt och ändå hade jag inget på schemat!! Förutom läsning som egentligen har blivit dåligt med, men men det går framåt nu och essay exam är inte förren på torsdag, så jag ahr ett par till kvällar/nätter att plugga in texten!
Så vad har jag gjort i helgen istället, hmm nu kommer jag lägga ut en bild som jag egentligen inte har frågat om tillåtelse på, men jag blev fadder i helgen till lille Edwin som döptes den 10 oktober exakt  4 månader efter sin födelse, ganska exakt på kl tror jag oxå!! hehe
Här kommer en bild på hans föräldrar och honom :D
Hoppas det går bra F&U, om jag känner er rätt så läser ni ändå inte här *smile*
Tack för tilltron vänner, jag skall göra mitt allra bästa för att vara den bästa fadder i världen till er skatt!!
JO, i lördags visade jag en kursera Central Park och så hamnade vi på sake schak eller vad den nu heter, som tur var det varmt ute, eller ja, det blåste men det gick bra att sitta ute och äta, för oftast så finns det inga platser där inne, så det är lika bra att ta to go meal där!
Här är en bild till Jennie och Susanne som jag visade Central Park förra helgen, jag skall försöka gå dit nästa vecka igen och se om jag kan få en bättre bild, den är inte helt smyckad som den har varit förut, skall se om jag kan gå igenom arkivet på hard driven och se om den finnes där.
Well,
Jag vet att dessa damer har väntat på bilder från vår utgång när vi kom till 230 FIFTH
Sorry damer, bara jag som är så otroligt seg med att upload pictures! Men nu äntligen komer de!!
Skall försöka maila er dem en dag i veckan innan jag lägger över dem på hard driven   :D
Susanne och Jennie, det var super kul att möta er och hör av er nästa gång ni kommer till US, gärna innan det också så klart!!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack för bilderna! Vilken fantastiskt trevlig dag/kväll/natt det var. =) Längtar tillbaka!

2009-10-14 @ 11:35:41
Postat av: Ullis

Har nu äntligen hittat in på din blogg.

Förstår om du blir chockad nu =)

Det är helt ok att du la ut dopbilden.

Nakenbilder accepteras dock inte på bloggen =)

Take care! KRAM!

2009-11-04 @ 17:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0