då var det torsdag igen

Jag ber om ursäkt för dålig bloggning i det sista, men jag hinner tyvärr inte med, skall försöka göra en update på kvällarna innan jag somnar, men denna vecka har jag varit so otroligt trött. Mycket med skolan och hjärnan går på högvar som aldrig för, ho ha ha. idag var det BUS och GEC på schemat, Bus står för Business Organazition and Management och GEC står för The Art of Argument.
På Bus'en idag såg vi en film som hete The Secret som handlade om Low of Attraction, väldigt spännande för att få plus credit till final så skall vi skriva en essay om denna film och svara på 2 frågor * What did you learn and what message did you receive?
Samt att vi skall ha läst chapter one and three i boken, så det är vad jag skall göra efter jag är färdig med min update till er.
Barnen har varit lite halv sjuka denna vecka så vi har tagit det lugnt på eftermiddagarna och det har varit bra för mitt stackars huvud.  Jag har ju då inte gått till skolan på detta vis med prov, assignment och allt vad det innebär sedan 2001, det är många år det :S
Har tyvärr ingen juicy stuff att komma med :( Imorgon har vi oritentation meeting på skolan för alla international students, sedan är det tillbaks till barnen och på kvällen skall jag möta/sitta barnvakt till en ny barnvakts familj.
På lördag om allt går som planerat skall jag guida 2 svenska tjejer som är på besök här på Manhattan för 1 vecka, tänkte visa dem CP, Hudsen River , middag på Lalo och kanske avsluta kvällen i meatpacking.
NOTE to my self find a good chiropractor.... any recommendations ???
Tyvärr msåte detta inlägg sluta nu, skall se om jag kan få tid att blogga imorgon på dagen, skall försöka bli bättre att ta lite kort, en sak som jag tcker skulle vara väldigt kul är om ni nya/återkommande kunde skriva en rad om er själva så jag vet vilka ni är som läser och inte bara vilka städer ni kommer ifrån :D
Take care, over and out from Manhattan
G-d det är redan OKtober, förstår ni hur fort tiden går, det gör inte jag....Help

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0