Busy, Busy Busy....

Vad har jag gjort de sista dagarna, så jag inte har hunnit med bloggen?? Ja det är ju en bra fråga, hmmm
Skola, måndag till torsdag, jobb måndag till fredag, så har jag varit barnvakt på kvälls tid onsdag, torsda, fredag och lördag. Där emellan skall det hinnas pluggas, träffa folk, duscha och gärna träning..träningen ligger jag enormt mycket minus med. Ögonbrynen har växt igen, så jag vågar knappt visa mig, kind håren/polisongerna är längre än vad håret är ;) Hjärnan ser ut som en kub, ja ni hör hur jag låter.
Nej da, så illa är det inte, men det är mycket som skall fixas o trick'sas så att jag får ihop mitt liv.
Jag är färdig med 2 av 4 arbeten, har 2 st små arbeten kvar att göra, skall fixa dem nu, efter jag skrivit klart mina rader till er.
Imorgon är det skola, schemat för winter quarter kommer ut imorgon ngn gng, jag hoppas den ploppar upp på sidan vid midnatt, så jag kan printa ut dem och sitta o pyssla med det imorgon efter skolan, eller att den finns där när jag kommer till skolan imorgon, tänkte åka så jag är där vid 8, har en känsla av att jag börjar 8.55am imorgon.
Jag är hemskt ledsen men jag har inget kul att berätta för tillfället, kanske får börja att bilder blogga, jaja får se hur det går med den saken!
Nu åter till arbete, sedan sova, kanske hinner läsa e god bok innan jag somnar, nja det hinner jag nog inte kom på att jag skall läsa 10 sidor i business boken, så jag det blir min kvällsläsning!
carpe diem
X

Kommentarer
Postat av: mapa

Härligt att följa dina hektiska timmar i ditt vakna liv. Det gäller att hinna så mycket man bara kan på bara så kort tid som det går.

2009-10-20 @ 16:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0