Bra start pa fredagen

Super bra jobbat Anna, valdigt bra om du laser vad du skrivit i kalendern, grrr idag skall jag pa info mote for oss internationella studenter, men supert att jag har last vilken tid jag skall vara da. Fick for mig att det var kl 10am, sa jag stressade ned, kom vid 9.40 tankte; bra da hinner jag kolla mail och lasa news. Gick bort till klassrummet strax innan kl 10, men de hade fortfarande lektion, tittade i kalenderna, ja vad tror ni star dar: KL 11am, jag hade kunnat plugga en timme hemma innan, grr far sitta uppe lange lange inatt istallet for jag har bestallt tid for toturing pa tisdag sa de skall hinna kolla ige3nom mina uppgifter for jag skall lamna in dem, sa att det ser OK ut. Stress helgen startade ju bra!! JAJA vad skall man saga, sta for sina misstag och ta smallen inatt. Har ju fatt liter gjirt som jag inte kunde fixa hemma heller.

ha en bra start pa kvallen ni sa skall jag reda ut min dag och se vad som blir mer fel!! GOOD LUCK TO ME

Kommentarer
Postat av: Ekonomiska rådgivaren

Kul att följa dina dager ower there,



Kul att du ringde om nyheten. I kväll min söndag kväll kanske vi kan skype. Jag tycker som du det vore roligt om dina besökare skrev lite om sig själva.



Må så gott du och alla som läser.

2009-10-04 @ 09:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0