Plugg i Plugg i Plupp

Här sitter mitt i natten och försöker få in alla business termer i huvudet, har "midterm" exam imorgon, multiplechoice, super lätt..no
But thats is life, det går som det går, jag skall plugga en stund till innan jag går och lägger mig, provet är kl 8 imorgon, så jag måste dra strax efter 7am, denna kurs har jag i midtown, men konstigt nog tar det längre tid att åka dit, om inte allt klaffar en vad det tar att åka till downtown. Har oxå en hand in uppgift att lämna in, är inte super nöjd med den, har annars i det sista varit ett poäng från högsta betyg på denna kurs, men nu blir det nog minus poäng, det var ett svårt subject tycker jag och frågorna vi skulle svara på var diffusa, men skall sätta mig en sista gång imorgon och titta igenom allt, hmm jag tror faktiskt jag har lite bilder liggandes i kameran som jag skulle visat er, men just nu vet jag inte vart den eller kabeln är...
Well, well, blir inte mycket uppdatering just nu, men hoppas skolan vill slow down snart så jag kan få tid att uppdatera, kanske skulle kasta in en essay ibland, jajja later story...
Nej tillbaka till business, micro- och macro economic, merger-- and acquistion policy, advantage and disadvantage of corporations, international trade, production factors, and so on. A lot men det är internsant och det är det viktigaste för mig, jag som ni ser skriver jag på svenska, men jag tänker på engelska så jag beklagar grammatiken. Balance of everything.
So Long och Njut dagen, bara 1 dag kvar så är jag skolfri :D har en del HW att göra men, inga prov som jag vet *jippi*
Snart bed time for me!!! Late nights and early morning is killing me....
Gosh det är redan November....
Ps Ullis, tack för com, blir inga naken bilder här inte om inte du postar dem ;) looking forward to meet you guys during the Holiday!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0