NY Bildblog

Längre ned på min gata har de redan börjat decorate med Christmas decoration.
Vet att det är en person som nyligen börjat läsa denna blogg som önskade att se Christmas Decoration förra året, genom mail, men now it comes honey, frågan är bara om det var en engångs läsning eller om du kommer fortsätta ?? XXX
I söndags var jag först i Norska kyrkan, sedan spurtade (lång historia, men för att korta ned den) jag med subway/taxi ned till till pier 11 möte maria, fick vänta på båten i det fina vädret :D
Allt detta inhandlades på IKEA, vi kände oss väldigt glamorösa där vi satt på IKEA watter taxi, men det har jag tyvärr ingen bild på!
Tack Maria flr turen, det var trevligt!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hej gumman!

Kände mig träffad ang julskyltningen... Mysigt Give me more :) Är nu uppe i 2 st "läsningar" haha!

2009-11-12 @ 22:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0