Helg igen

Det känns som helgerna bara "ploppar" upp efter varandra, vart tar veckodagarna vägen? Hinner ju inte med ngt, det lyxiga "stdent/hemma" livet är över med storsteg! Men om hemlisen skall fram så var jag på skolan i fredags och ändrade lite i mitt schema, kommer få ett betydligt bättre schema under winter quarter
JAJA, jag kan inte ladda upp sidan på boggen nu, men jag går i skolan mån till torsdag och sedan på lördagar, måndag och onsdagar slutar jag 9.45 och tisdag torsdag slutar jag 12.30 men då har jag 1 timmes rast mellan lektionerna och allt är i midtown, på både gott och ont. Bra eftersom om det blir riktigt oväder kan jag gå till skolan, the cons kan ni lista ut själv ;) Skall vara barnvakt i east midtown ikväll så måste förbereda mig. Well nothing more important to tell you.

JO vars det har jag vist eller inte till allmänheten bara till PAPPA

Stort Grattis på FRAS DAG!!!

Tina o jag har postat ett packet som antagligen kommer på måndag, sedan får du gemensam fars, julklapp och sedan ett par dagar efter julafton blir det födelsedag!


Då skall vi se om det kan komma upp lite bilder ;D





Bilder från CT, när vi var där i slutet av oktobber

ENJOY --->







Måste packa ned all skolböcker som skall med, grr att man aldrig blir ledig!!

Well Enjoy the weekend and DAD have a happy fathers day tomorrow

Miss U and <3 U


Kommentarer
Postat av: anna matilda

Hey Guys



Sorry för bild kalvliten!! kommer bättre om ett par dagar (thanksgiving) när jag har tid att sitta ned och redigera bilderna!!

XXX

Anna

2009-11-07 @ 22:56:21
URL: http://annamatildaeriksson.blogg.se/
Postat av: mapa

Tack för farsdags hälsningen.



Nice pic.

2009-11-09 @ 12:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0