syster yster

Varför tror du jag valde Poe?? Jag har ju noll koll när det gäller poeter, so if Justin told us about Poem of course that I choose him then!!

So Happy people

Vad händer ute i den stora vida världen??
Här på lilla Manhattan händer det inte så mycket, jag försöker göra ett avslut med Poe för att kunna gå vidare till nästa essay, men jag har lite svårt, det gick jätte bra att skriva raderna sist på svenska här, men jag har hel stop i huvudet när det gäller engelska, damn.
Jaja det går säg väl till, måste ivilketfall som hälst bli färdig innan imorgon kväll.

Ikväll är jag barnvakt (ovanligt?) till en liten tjej på 3½ och en hund. båda två har däckat sedan X antal timmar, jag kom hit redan vid 5, så nu har jag varit här i många, många timmar,
Idag var det fint väder ute, nja fint och fint, solen höll sig borta men det är varmt ute!!

Hoppas det blir bra väder imorgon, men jag måste skriva färdigt om min poet. Jaja skall kanske fortsätta med det nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0