soorrrry, jag vet att jag är seg på updates!

Men just nu händer det inget interesant i mitt liv....


Eller nja det gör det väl, men inget ni har nytta av.

Ok shoot:

Idag var sista dagen på Engelskan, nja vi har final exam imorgon, men jag tänkte hoppa den eftersom jag inte skall fortsätta på skolan, på söndag åker jag till Southamptons, kommer update när jag är tillbaka i stan igen!

Igår var
Helena, Präst Anna och jag ute, vi skulle egentligen bar ut och äta vi gick till restaurangen:


Red Bamboo är ett veggi ställe, eftersom båda madamerna är veggitarianer så fick dt bli det!


Efter lite( massa) mat och en öl, gick vi vidare o hamnade på en pub, där det var ladies night = billigare dricka for the ladies,

där kunde man köpa öl och drinkar för 2 dollart st

vi fick det serverat i:


(i små rosa plats glas, lite sött da?!)

efter 2 sådan glas, för mig, de andra drack mer, så drog vi till ett annat ställe som ligger i närheten, där de hade ett roligt event, det satt massa folk o spelade olika slag av gitarer och andra slag av sträng instrument, men när vi stod o pratade så ser jag en skylt som jag var tvungen att läsa 5 gng för att först vad som stod



What säger jag, läser jag rätt!! haha Kopparbergs cider mitt på Manhattan är det möjligt, dyr som bara den, men Präst Anna köpte en! och bartendern hade en tröja med kopparberg cider märket, den bilden kommer senare för H har den hos sig.

Först tänkte jag att jag drömmer bara och att jag har varit borta från Sverige för länge, men det var helt sant!

Over and out from a sunny Manhattan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0