Sol, Sol, heja Solen!!

Jag fick en kommentar av min kära syster, att jag var dålig på att uppdatera, så nu skall det bli bättre på den fronten, samt att jag för en stund sedan laddade upp en låst blogg, kanske skulle sätta igång den oxå!

men men, jag har en sak att bekänna; * trumvirvel* jag *harkel* har köpt mig en ny kamera, jag tror jag har skrivit det tidigare att min gamla har gått sönder och att ingen ville hjälpa mig och sedan hittade jag en ny favo, så då köpte jag den, den var lite dyrare en vad jag hade tänkt mig, men what shoul a girl do, when she like something?

Igår (fredags) kväll var jag och Helena på hotel W's bar, jag tror den heter Living romm, fancy ställe, av en eller annan anledning kände jag igen mig där, men I don't know why! Have I been there? SB!! det var trevligt, de andra skulle sedan dra vidare till ett utestlle vid 52 gatan, men jag tog subway hem och var hemma vid 12.30am. är ändå trött idag. Ikväll kanske det blir middag med präst Anna, vi får se. Kan inte bli så sent ikväll för jag skall fira 17 mai imorgon, har lovat att hjälpa till med ansikts maling igen *glup* det får bli lite norska flaggor, blommor, hjärtan och enkla saker, förra året var det en dame där som jobbade (hade jobbat) som makeup artis och hon var super duktig önskade jag hade hennes skills inom det yrket. En gång i tiden var jag duktig på att lägga makeup, men nu när jag gör det så sällan blir det bara klet.

Jaja ni kanske vill se en bild på den nya:


Detta hade jag på mig igår kväll,
ps klänningen är inte skitig, såg just att min badrums spegel är i stort behov av en liten rengöring!

så nu måste jag renskriva frågorna om Mr. Howking
so I can hand in the assignment tonight and start on the next one, I have just 3 paper left and then I'm finish, and I just notice that my English course finish  May 29th and the B course is finishing  June 14th.
Back to business so long friends,
Take care

'see' you soon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0