Skor

Nu har jag äntligen tagit tag i att beställa hem nya sandaler, skickade iväg mina favvisar till mor, så dessa har jag klickat hem:



Blev en del svarta sandaler eller, nja det får duga för i år, får fixa till set med snygga sommar klänningar :D har inte hittat några ännu, har inte varit direkt på "letaren" heller för här har det regnat konstant i ca 1 månad (känns det som)


Dessa tycker jag var skit snygga o priset var inte så bad heller så de slåg jag osså till på!! passar helt till perfekt till min görna klänning,
HA HA kom precis på att jag har nog lämnat x antal klänningar i Sverige, oh de kan jag ha på mig när jag är hemma o har semester..gleder meg!!

På tal om det, jag vet inte om jag har berättat det, men min kamera är hel paj, så nu är jag på "letarn" efter en ny!!

Alla förslag på bra point and shoot cams är varmt välkomnade!!

Nu tillbaka till min kära Edgar Allan Poe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0