Nu drar vi till FJÄLLEN fest hela kvällen

Nja det var väl inte helt sant da, men jag skall ta en buss som går från 86th gatan och mellan lexinton och 3ave vid 10.30 så jag måste vara där senast om 1 timme.

Fest, var det igår, jag i mitt stilla sinne hade planerat en liten vin paus med Helena, men hon däremot hade andra planer, haha fpr se om jag hinner med hela storyn nu, annars tar vi den på måndag, för jag orkar inte släpa med datan för 1 dygn (wow, can you believe that  I just said that) jaja back to the subject jo hon var ute i fredags och utanför på sin gata vid 1-3 tiden på morgonen möte hon ett par grabbar som spelade fotboll och de bjöd henne på fest så jag fick ett meddelande på tidig lördag morgon, vi bestämde att vi fick se vad som hände, men hon hade ett ess i bakfickan, *viskar* de bodde i en lägenhet med utgång till rooftop, jo jag tackar ja!! så det var klart vi gick dit och ja hmm jag var den äldsta ja, haha men jag käne mig inte som det, H säger att de var runt 23, vi får hoppas på de och vi får hoppas vi får komma igen o sitta på rooftop igen, nu måste jag packa ned mina saker i väskan och sedan gå o köpa ngt att äta/dricka på resan

På tal om ngt helt annat, hur botar man uttorkning om man inte klarar att få i sig tillräckligt mycket vatten?? kan man köpa dropp och sätta själv? anyone???

So long talk to ya on Monday evening when I'm back

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0