nu är det första maj hos er

Här är det fortfarande 30 april och jag hade helt glömt bort att det är Valborg idag, crazy... man glömmer lätt bort de svenska högtider när man är utlands svensk. Men men, hoppas alla har haft en fin Valborg, min dag har varit bra fram tills ca 7.15 när jag var på j&r för att fråga om de kunde hjälpa mig med min kamera som slutade fungera när vi var på jeresy shor, jag hade lagt den i mina skor på en planka, så vi gjorde lite crazy bilder o de andra fotade, när jag skall ta min kamera har den blåst ned från skorna o ligger i sanden, den kan max ha fallit 5 cm så fallet i sig kan inte ha skadat kameran. Men nu går det inte att ta bilder med kameran..grr det är så irriterande, så fort jag slår på för att ta bilder stängs den in.
Igår var jag o kollade med lite olika foto affärer här på uws om de kunde hjälpa mig, men de hade inga batterier som passade min kamera, så jag åkte till den butik som jag köpte kameran i. Där blev jag behandlat som om jag hade swine flu de ville inte prata med mig en mindre se på kameran, o fy attans vad sur jag blev, det riktigt kokade i mig. Tycker de ändå kunde ha lyssnat på o kollat på kameran, men nej o nej det gick inte.
Nu har jag mailat kodak och hoppas de hör av sig o kan hjälpa mig.

Mor+far finns det en kartong hos er från kodak med ett kvitto i??

Jaha då var det väl bara att köpa en ny kamera...shoot oxå


Glad 1 maj alla vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0