let me introduce E.A Poe

Just nu från ett torn på 6:e våningen i Manhattan....
Batteriet är nästan död, jag har huvudvärk, men är väldigt glad för det; för jag sitter och Läser om Edgar Allan Poe som föddes i Boston, Massachusetts en kall januari dag 1809.
Han är en av det första Amerikanska författarna som försökte leva på sin talang och detta var inte lätt varken ekonomiskt eller bra för hans karriär, men han ha satt stort avtryck både här i Amerika och i Europa. Det skummas'te av allt är att han gifte sig med sin kusin som bara var 13 år när han var i sin late 20's, men tyvärr dog hon bara 2 år efter deras giftermål i TBC.

Nehe nu måste jag fortsätta att skriva på Engelska och nu blinkar datan rött så bäst o sätta min vän på laddning så han orkar och skiva klart senare.

Må gott

Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hey det var ju han Justin pratade om!!

2009-05-08 @ 15:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0