Komma bort från stan

Jag har varit borta från stan i ca 24 timmar och staden har inte förändrat sig ett dugg!! Haha hade jag trott ngt annat?!!
Nehe egentligen inte,
Jag har haft en trevlig mina week-end, Tog tillslut hand om 5 kidz,No big problems for me, no no. Det gick galant, alltid lite svårare att passa på andras ungar när föräldrarna är med, men det gick helt OK. De bodde i ett fint hus, med en jätte stor trädgård/hage, tyvärr blev det inga kort, för när alla kidzen hade somnat så gick jag och la mig jag oxå, jag var så trött, men skall säkert dit snart igen och hoppas kunna blixtra några bilder då :D
Vi var en sväng på beachen också men det var kallt i vattnet brr, inget badande, fast F ville men han fick inte.,
Bussen var stopp full på båda turerna, de hade free internet på bussen, så jag har börjat titta efter en netbook/mini dator men vi får se, är inget jag behöver så länge min funkar, men de är ju hälften så stora som min, så det hade varit skönt med en liten dator, ngn som har bra förslag på netbooks ?? vad som händer denna vecka
hmm nehe inget speciellt barnvakt till E&S imorgon, barnvakt T&R onsdag sedan har R's skola stängt både torsdag och fredag, så då måste jag hitta på roliga saker med miss, Skal väl möta H för en dinner eller ett glas vin i slutet av veckan, det har blivit så sena nätter i det sista och jag är helt knall i huvudet, måste börja ändra livstil sedan när jag börjar på skolan, får då antar jag att det blir många, många sena nätter/ tidiga mornar. så ja, det kanske är bara att fortsätta att vara uppe sent så jag kommer in i den rytmen, på tal om sena nätter Linda & Co kommer den 11 juni och då blir det late nights and early mornings för mig
Lite innan det skall ju Uliis få barn, jag hoppas de skickar kort på babyn när det har blivit färdigställd!!  Längtar tills jag kommer hem till Sverige o kan se de små liven, Annika får väl sin när jag är i Scandinavien,
På tal om sommaren, jag fick en super ide vad jag kunde göra i sommar och ha som sommar jobb...skall fila på idéen
Men jag vet att jag kommer ha annat att göra i sommar, för om allt går som det skall, kommer jag antagligen inte hem summer of 2010, men det är inget som är bestämt ännu,
Sorry Mor och Far, dumt för er att ni fick ett sommar barn, :D

nehe nu skall jag buta till tränings kläder, 3 gng förra vecka och hoppas på 4 denna

take care lovely friends and family

XXX

Kommentarer
Postat av: Ekonomiska rådgivaren

Jag säger stopp tänk inte ens tanken kära fröken.



Med lånta medel kan man inte köpa. Först jobba hårt tjäna pengar sedan handla. Angående sommar 2010 det är långt kvar mycket kan och kommer att hända.

Först tar vi 2009 kul att du kanske blir supernanny här med.



2009-05-29 @ 20:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0