Har helt glömt!!

nehe det var inget egentligen såg att jag lagt upp de bilderna, men jag har en takterrass bild som jag inte har visat



Vet inte om ni kommer ihåg men förra året köte jag 2 par skor, den ena förälskade jag mig direkt i och de andra är inte dumma de heller, men jag har inte junnar använda dem så mycket som jag vill pga att de har varit tränga i tårna (ni vet, jag vill ju ha sådana skor som pippi så man kan vifta på tårna) men som en fin dam (ibland) går det ju inte ann. Så jag tog med mig skorna till skomakarn och hon lyckades göra dem lite större, så nu sitter de nästan helt perfekt, ja det gör lite ont, men de är inte för trånga längre :D

Så här kommer bild på dem



Jag är ganska säker på att inte Ullis och Annika läser min blogg, så därför tänkte jag lägga upp de jag har köpt till deras kommande baby's
 Lady's om ni gör det får ni vara snälla och blunda!! thx!


Jag vet ju inte om jag kommer stanna här hela livet, men NYC kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta och en dag skall jag väl indroducera staden till de små!! de gröna packetet är till min mor och jag vet att du läser så därför får du bara se packetet och så kommer det till Sverige en eller annan gång mellan morsdag och din födelsedag!!

här kommer en större bild på body's




nehe nu skall jag snart gå och köpa en frukt, jag har blivit så hungrig i det sista sedan jag började o träna!!

so long
take care friends

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0