Embassy

alright now I have book a meeting at the american embassy in Stockholm, its the same day as I arrive, I think my air plane should be @ Stockholm-Arlanda @ 7.30 and than I should have plenty of time  to go to the embassy, but I know if I have a appointment  everything is going to be messed up.
So maybe I should reschedule  the appointment?!!

Väder status:  SOLLIGT; 66F och vad gör jag, jag har ägnat ca 3 timmar att ställa in en ny browser på datan, fixa med appointmentoch utskrivningar till Amerikanska ambassaden, nu är huvudet yrt och ögonen onda, men det är inte slut på data sittandet ännu, jag måste skriva färdigt om Mr. Poe nu!!
så hej så länge så höres vi när jag är färdig, för jag måste bli färdig ikväll!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0