dedication

do Ciocia Krystyna i Morbro Janek, teraz mam tak, że można czytać mojego bloga w języku polskim, naciśnij przycisk na tłumaczenia, a następnie polskim i VIPS aby zrozumieć to, co piszę! wish you a nice weekend STOR KRAM Anna här kommer den riktiga översättningen som inte var så bra haha do Ciocia Krystyna i Morbro Janek, nu har jag ordnat så att ni kan läsa min blogg på Polska, tryck på knappen på translation och sedan på polska och vips så förstår ni vad jag skriver! teraz mam tak, że można czytać mojego bloga w języku polskim, naciśnij przycisk na tłumaczenia, a następnie polskim i VIPS aby zrozumieć to, co piszę! önskar er en fin helg wish you a nice weekend sor kram sor hug Anna Annat


ill Moster Krystyna och Morbro Janek,

nu har jag ordnat så att ni kan läsa min blogg på Polska, tryck på knappen på translation och sedan på polska och vips så förstår ni vad jag skriver!

önskar er en fin helg
sor kram

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0