Washington DC nästa

Imorgon, eller nja snarare inatt (för min del) åker Turisten och jag till DC, för att hälsa på presidenten ;o) våran buss går 7am från Port Authority eller hur det nu stavas...bussterminalen här på Manhattan.

Vi kommer fram till DC runt 11.30 , tyvärr blir det bara en dags tur, vi åker hem kl 9pm. Köpte mig en guide om DC som skall läsas på bussen, ja och så har jag sista uppgiften att göra på Engelskan från Svenska skolan. Ligger egentligen lite efter där och hoppas kunna fixa det i helgen, så att jag kan börja på B kursen som det är tänkt. 6 april. om jag mins rätt,
NU är det sova som gäller om vi kommer över en data i DC så hör vi av oss, om inte får ni vänta tills på Lördag, men lovar att ta massa bilder :0)

Höres om ett par dagar


KRAM

Jo PS. får verkligen hoppas att vädret är bättre imorgon, idag har det bara regnat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0