Sorry för LÅNG väntan

ok nu skall här tas lite tid för en update!!

Ber hemskt mycket om ursäkt för ingen update på flera dagar (veckor kanske(?))
Men detta beror på sjukdom, jag har ju länge skrytit om att jag blir aldrig riktigt helt sjuk (!) på både gott och ont, men kors i taket, en torsdag för nästan en vecka sedan, kände jag lite feber frossa, gick o la mig tidigt för tänkte att det skulle gå över då, men ack nej vad fel jag hade, fredagen jobbade jag men det gick segt, hade 38 grader på kvällen efter jobb, men Turisten och jag var ju tvungna at gå på girls night out och hämta ut våra goodie bags :S
Lördagen bestod oxå av jobb, R fylde 3 år och jag hade lovat att hjälpa till, det gick OK mellan feber hettorna eller frossorna, ja vad man nu kallar det för. Söndagen hade jag jätte ont i halsen och feber (ps till alla som tror att jag är en väldig känslig person, jag brukar nästan aldrig ha feber och denna gång hade jag feber i 5 dagar och säkert i de 2 förfrisknings dagarna)
Men vi knallade till Svenska kyrkan och lyssnade på en förälsäning, söndags kvällen spenderade jag i sängen, måndagen oxå, tisdagen försökte jag jobba, gick halva dagen sedan fick jag feber igen, onsdagen orkade jag inte vara sjuk så då jobbade jag, torsdagen var jag mer eller mindre frisk (enligt mig själv) så då var det jobb och bio (sunshine cleaning) fredagen, ja det kommer jag inte ihåg vad vi gjorde, inget viktigt säkert.
Lördag flyttade jag över till turisten, vi har besök i 6G av K's föräldrar, så nu bor jag hos turisten (!) bra att kunna flytta runt. Denna vecka har beståt av ledighet typ, hjälpte den lite igår (tisdag) och idag (onsdag) imorgon hoppas jag på ledigt, då har jag och turisten som plan att gå på museum efter skolan.

Nu har vi oxå bestält biljetter till en endags tur i Washington DC, vi åker kl 7am från penn station och kommer fram till DC runt 11.30 och lämnar DC 9pm och är tillbaka i NYC runt 1.30am så då är det bara hem och sova, skall vara barnvakt på lördag dagen.

Har försökt att ladda upp bilder ett par dagar nu, men min kamera och dator vägrar samarbeta, det händer lite då och då, men brukar få till det oftast, får bara försöka tills det går!

Ikväll skall turisten och jag ha mys kväll med film, eller så blir det kanske bio...who knows

note to myself....remember to buy stamps and send the post cards asap


Carpe Diem friends!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt med en frisk Blogg igen.

2009-03-27 @ 21:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0