NO comments!!

bilden är tagen av mig, det är vid bion vid times square!
the picture is taken by me. you can see the movie theater @ times square!

back to the business:

jo det senaste 3 som jag har tagit taxi, har taxi gubbe, ja det är bara gubbar som kör taxi i denna staden, så har de glömt att slå på taxameter...grr säger jag, sedan när de frågar hur mycket det brukar kosta svara jag ärligt 10 dollar, som tur var har jag kört ruterna innan och då kostade de så mycket. Men oftas så tro de mig inte och säger bara...yeah you say so, but i don't belive you och mumlar vidare på deras språk...ohhh detta gör mig så arg...dumma taxi gubbar sätt på taxametern i tid om ni inte tror på mig..

Sorry för utbrotet, annars skiner solen här i NYC och allt är bra!!
händer inte så mycket annars, mycket jobb som vanligt!!
so long 

Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: Caroline

En enorm saknad sköljde över mig då jag såg denna bild :( I miss NYC! Hoppas allt ärbra med dig!

2009-03-13 @ 19:43:36
URL: http://heybaberiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0