helgen är snart över....

I fredags var turisten och jag först på koreansk restaurang i East Village, sedan bar det av tull lokalen där vi skulle se STOMP, den var super bra, väldigt effekt full :D recommends vi var hemma inte allt försent på fredags kvällen, tror kl kan ha varit runt 10.30/11, jag skulle bara vila ögonen 5 min innan jag skulle tvätta bort smink och klä om mig, men jag somnade som en stock utan att ha bäddad sängen eller fixat mig, vaknade vid 2 tiden att det var lite obekvämt, men dum som jag är kröp jag bara ned under täcket:S och somnade om till kl 10 på morgonen. Lördagen, bestod av brunch på Lalo, städa rummet och barnvakt till en tysk familj 7pm till 12-30. Där hann jag faktiskt skriva klart min 4 assignment till engelskan och skickade in den nu på morgonen, väntar dock fortfarande svar på den 3;e. hoppas på ett gott svar där ifrån, Nu sitter jag och lyssnar på norska NRJ, skall hoppa bort till garderoben och hitta dagens kläder, så får vi se vad dagen bjuder på, Turisten ville till China Town och jag har min stående ”dejt” med Helena och Anna kl 6pm på Lalo.



Carpe diem vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0