Hej vänner och alla andra vi känner

Då var det söndag igen, denna dag har besått av sightseeing i Brooklyn, eller nja sightseeing och sightseeing, mer leta efter vintage butiker, hittade 3 st på den sträckan vi gick och letade, sedan finns det ett par andra på andra olika ställen i Brooklyn.
I morgon skall jag försöka lägga in bilder från Washington DC, men nu måste jag bädda klart sängen, hoppa snabbt in i duschen och sedan skriva klart assignment till engelskan, som skulle ha varit klar för länge sedan, fattar inte vart det gick snett i min planering, tyckte jag var ute i så god tid...humpf jajaja....
Jo för att inte glömma det, Turisten och jag var på IMAX (3D) movie idag, det var en upplevelse, de snygga glassögon bilderna kommer oxå imorgon

Då skall jag försöka rensa min dator oxå eller kanske får ta det på tisdag, för nu lever han sitt eget liv.... eller NOTE to MYSELF.... jag e ju barnvakt imorgon och när barna har somnat kan jag ju sitta med det om jag är färdig med engelskan!! juhu!!





Uff tiden går så fort nu, snart är vi inne i April månad...uffa mig


Kommentarer
Postat av: mapa

Kan inte ge dig något framtids hopp för ju äldre man blir ju fler minuter saknas det i en timme.

Ligger alltid steget efter.

2009-03-30 @ 21:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0