Week-end

Helgen som var var kul, barnvakt fredag, utgång lördag, Bayonne söndag!
I lördags möte jag upp Sara, som var tidigt (!) så jag var inne på Filen's Basement och hade antaglien missat Sara när jag gick in :S Elle hade hoppat på fel tåg så henes resa blev lite längre en beräknad, jaja. Vi hamnade tillslut på en bra Italiensk restaurang här på upper west, eter det gick vi till en bar and grill, där vi kund lämna in lappar med musik förslag! Det var super kul, menjag var super trött , fast det blev ändå ganska sent, jag var nog hemma vid 2.30 och stackars tjejerna de kom nog hem väldigt sent (!) de bor ju i Queens and New Jersey.

Söndagen var trevlig, var hos Kasia & co. Det kom en granne dit som var väldig speciell, men rolig.
Note to myself.. Send the link about the midsummer event to them!!

Okey nu måste jag fortsätta jobba

Får se om det händer ngt intersant under dagen som jag kan fill you in.

Jo, väntar ju på besked om Ullis och Fegge har fått en pojke eller flicka om allt har gått bra! är det ngn som kan fill me in on thet one??

So Long Dear friends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0