Tomorrow, tomorrow, tomorrow

Ja, då skall ge mig själv en liten (nja ganska stor, beror på utbudet) FÖDELSEDAGS present , det tycker jag nämligen att jag är värd, så imorgon vid 12.45 tar H och jag bussen till Jersey Garden Outlet Mall och hittar förhoppnings vis massa fint!
Det är ju ett par speciella saker jag eg är ute efter, typ en ny liten resväska, har ju två giga stora, men jag vet inte om jag orkar släpa med dem hem, eller en av dem, för tanken är ju att jag skall tillbaka hit efter sommaren, men jag har ju tänkt att förbereda dem om allt skulle gå fel.

Jag hittade en annan sak som jag egentligen önskar mig i födelsedags present, men som vanligt har väl inte pryltokiga jag användning av den just nu, jag har ju min nya fina kamera, som jag måste köpa nytt minnes kort så jag kan filma med den, men annars funkar den jätte bra, oj ja, kanske skulle lägga in lite roliga fort från idag.
Oj här går det i ett, sorry skall försöka tänka på vad jag skriver eller kanske hur, men mina tankar bara flyter fram och jag vill ha dem ned skriva fort.

Jag önskar mig en flip video mino, det är en camcorder
och jag tycker de är väldigt coola!!

Jaja, hur var det med de där bilderna ja, jaja de kommer imorgon, nu skall jag lägga mig o läsa bok :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0