Söndag

Hallå, dagen igår bestod av shopping, uffa mig det gick åt lite mer pengar en beräknat, men det blev mycket fint och välbehövliga saker! skall vissa er senare, batteriet på kameran tog slut på bara ett par timmar idag, hehe nej o nej så mycket köpte jag inte men, jag har fotat alla kläder + skor jag skall ha med till Sverige = börjat packa, sedan fortsatte jag att fota det jag har i garderoben, så nu skall jag sätta mig en dag och göra en garderobs map på den externa hårddisken. Om jag nu orkar de är den stora frågan, jajaja the time will show.

Om saker skall fram i ljuset, så får vi se hur mycket saker jag kommer tillbaka med, min mor har en lite förmåga att trolla bort saker som hon tycker om ;0) Köpte 2 par skin pums igår som jag skall försöka gömma för henne, annars är risken att hon tycker de är fina samt att de stananr hemma i Norrk, men nu skall jag ju vara hemma under så pass lång tid, så hon kan ju faktiskt låna dem, men som alla vet vad som händer när hon har lånat dem länge så blir skorna förstora för mig! Jajaj inget dumt om mor, hon är snäll och omtänksam men har sitt eget sätt att visa det på!!

Har jag förresten berättat att min kära syster är nu antagen till en engelskspråkig master i Gäteborg som hon har sätt fram emot att läsa, först ficj hon avslag sedan överklagade hon och kom in, du ser syster man måste stå på pom det är ngt man verkligen vill.

Stort GRATTIS lilla syster!

Det som står på min TO DO lista denna vecka är att fixa foto som skall sättas på application  till mitt nya visum.

Ikväll skall jag träffa Helena och gå på bio som har blivit vårat senaste söndags nöje, men innan det skall jag till bed and beyond och köpa tandbleckning till mor!
Skall syster oxå ha??

Eller någon annan som läser? Säg till mig a.s.a.p tack så fixar jag det.

Nehe kanske jag skulle knalla iväg med de nya pumpsen och se hur de funkar ute, skall berätta mer om gårdagen ikväll när jag kommer hem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0