SOL

Idag har solen lyst nästan hela dagen!! Så otroligt skönt, det är välbehöligt! Jag förmoder att det är Linda & CO som har tagit med SOLEN från Norge!!! De kom inatt till Manhattan, jag har inte hunnit och träffad em ännu, men skall göra det i morgon bitti. Så får vi se vad som händer på kvällen.

Igår ar jag ute med A & H det blev ganska sent så det är skönt att jag är barnvakt ikväll så jag kan lägga mig tidigt!
'
Har inte mycket annat att berätta
, iof har jag hört på ryktes väg att F & U har fått en liten Edwin, skall rigna dem en dag i veckan och koll hur de mår!!

So Long Friends skall t hand om barna nu och stoppa dem i säng vid 9 så kanske B o K får lite somorgon!

Jag skall upp tidigt och springa runt på stan med Norskorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0