OM ca

13 dagar är jag i Sverige, det andra jag tänkte skriva kanske jag inte borde göra det, men shoot vi gör det ändå för jag och mina norska vänner har kommit på ett annat sätt att fira våra födelsedagar!!

Så alltså om 10 dagar har jag alltså min B'day och dagen efter är det you Independent day här så jag tror vi kommer fira den mera, men min ide som mina vänner hakade på var att: när man har födelsedag blir man inte ett år äldre, utan vi har stannat på en vis  ålder, denna ideén tyckte framför allt jag var ypperlig, så den 3 juli kan ni säga grattis på min 25 årsdag!! Bra va?? Så far o mor så med denna ideén blir inte ni heller äldre (om ni inte vill da...)


Kommentarer
Postat av: mapa

Ned räkning har börjat bra förslag med att alla fyller 25 år

Välkomen hem

2009-06-25 @ 17:04:48
Postat av: mapa

Ned räkning har börjat bra förslag med att alla fyller 25 år

Välkomen hem

2009-06-25 @ 17:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0