OK, lets see if we could

sätta ngn rättsida på detta inlägg!!

Först måste jag bara kommentera: Lisbeth vi saknade dig massa på ture, jag hoppas verkligen att du kommer och hälsar på SNART!! Om allt går efter mina planer så blir jag nog här en stund som sagt, annars får du komma och hälsa på vart jag än hamnar ;) Hoppas jag ser dig i sommar!!

Jaha, Alright här kommer lite bilder:




Bar 89

Anne, Linda, Cathrine och Anne-Mette, vi var där och käkade lunch/dinner den ligger nede i downtown, är en kul restaurang.





På lördagskvällen åkte jag på avskedsmiddag hos Malin och Peter
på första kortet är Starsky och Sara de två andra är på Malin och Peter. Det var en super trevlig "BBQ" men vi fick tyvärr sitta inne pga vädret.
Tack för en Jätte TREVLIG kväll som vanligt! Kommer sakna er massa när ni flyttat till Sverige.

Efter att jag varit hos M+P så tog jag tåget över till Manhattan fär att möta upp jentof igen, möte dem på Times Square och vi tog en taxi till Meatpacking, ja vad hette stället nu igen da, jag återkommer med det, för nu är jag så trött som vanligt, men om man jobbar 10 timamr (+) varje da så sliter det en del på kraterna så just nu längtar jag bara att krypa ned under täcket!!
Skall bara en sväng för bi handfatet och borsta tänder samt titta till håret, har ju färgat det igen (välbehövligt) jag är ju inte och har varit hel nöjd med den färg jag använder, skulle ju mer en gärna vilja vara mycket ljusare, men denna färgen är så bra. Det går bara att kleta in det iu huved och resultatet blir bra varje gång!!

Skall avsluta inlögget imorgon bitti samt lägga in bilder från midsommar

Så long friends

Talk to you soon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0