mr sun, sun, mr golden sun

Ja, jag undrar då vart solen har tagit vähgen, det ser ut o vara grå himmel ute, jag skall snart gå o hämta upp de 2 fisarna, för den stora har music class idag och den lilla playdate i playroom.
Ikväll skall jag över i andra tornet och vara barnvakt från 8 och ett par timmar! Det blir en tuff slut på denna vecka, jobb, plugg och barnvakt varje kväll till olika familjer, men det är kul. Känner ju alla barnen så pass bra nu!!
En sak som irriterar mig är att schedule inte har kommit ut en, men iof det är ju alldeles förtidigt, schedule for summer class ligger ju ute och den börjar i Juli så mitt kommer väl i spetember, men vi ahr inte sätt att det har gått bra ännu.

nehe nu måste jag rusa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0