Min dag så långt...

Kl är nu 2 pm här, Solen strålar ute och jag antar att det är varmt.
Jag vaknade trött som vanligt idag och ont i nacke, welcome back pain tänkte jag, gick med flickorna till skolan, på vägen hem började de små regna, men inte så man blev blöt utan bara ett miljontals droppar. Jaja, gick hem för att fortsätta skriva men fick aldrig till det, somnade en stund, gick sedan och tränade det var skönt, huvudvärken släppte.
Jag skall inte hämta upp kidzen förens om ca 40 min, så jag tror jag skall gå o köpa mig en glass och sätta mig i solen, sedan blir det nog parken på oss 3 och kanske med vänner, the time will show,

I kväll blir det nog bio, sedan som det ser ut idag jobbar jag varje kväll för olika familjer. jaja då var denna vecka klar snart

So long and take care

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0