Jag Vet att JAG borde...

Ha visat er alla bilder från de sista dagarna, men jag har bara inte orkat att skriva, skall passa barna ikväll så om jag inte ät helt slut efter dagens bravader skall jag lägga upp dem, men så länge kan ni ju kolla på Facebooken, har lagt upp dem där!!

Men jag har haft en helt underbar vecka med mina kära vänner från OSLO, för att sammanfatta veckan i korta drag:

Möte dem på lördagen (för jag jobbade fredag och de kom sent på torsdags kvällen) så shopping (för dem) middag på Bar 89, lite mer butiker, sedan fick jag skynda mig hem och de hade börjat regna, på kvällen var jag bjuden till Peter och Malin, så dit jag for, stannade där till 11.30 möte jentene vid 12 taxi ned till meatpacking, kom in på ngt Hotel skall leta upp mer info senare, stannade där en stund, hem och sov, Söndag träffade jag helena sedan blev det middag med jentof, måndag limo tur..håller det secret just nu, Tisdag basball game, onsdag jobabde jag, torsdag träffade jag dem precis innan de skulle åka och idag är de fredag, jag hoppas de har landat och allt är bra med dem.
Idag har vi haft/ har playdate med ett sysko par så jag har just nu hand om 4 kidz its it like in the old days, nu skall vi ut innan jag blir skogstokig utan luft, sedan skall jag och mina ned till midsommar firandet i battery park och sedan har jag mina på kvällen-.,
Skriver senare

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hei :)

Høres ut som dere har hatt en fin og morsom uke!!!

Veldig synd at jeg ikke fikk blitt med...men jeg kommer en annen gang,det er helt sikkert :)Regner med at du blir i NY i lang tid framover, så når jeg er ferdig med å studere kommer jeg på besøk :)

2009-06-20 @ 12:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0