idag skulle...

ha blivit den perfekta plugg dagen, min essay skall vara inne imorgon, men jag ahr inte kommit så lång, mycket annat som har kommit emmelan. Men den fixar vi till ikväll, för kvällens planer består av 60 min träning och sedan rå skriva!

Helgen har varit bra, började med barnvakt till T&R på fredag, Lördag lite plugg, möte Helena och sedan tåg vi tåget ned till W 4 där vi möte Anna &co gick till Red Bamboo igen och sedan till en bar, vi var ute på en tidig niddag för en gng skull och fick bord relativt snabbt. Så det blev ingen lång natt för mig, var hemma strax efter 11 :S wow för att vara en lördag. Söndagen pluggade jag lite igen, sedan gick jag genom hela CP till east 59. Jag var på vägg till grillning på takterrasen på norska kjerka, det började regna när jag inte ens hade kommit halv vägs, som tur var hade jag med paraply men det var bara små regn, ingen riktig skur. När jag kom ut på east sidan så strosade jag sakta ned på 52ths ST och mellan 1st&2nd ave, hamnade på Body shop på 3 ave gick in för att svalka av mig, det var varmt ute och då är det skönt att komma in i en butik elleman åt. Jag skulle egentilgen inte köpa ngt men det blev en del :S

 Jag skall ta bild på det senare så kan ni se vad som blev köpt!

Nu överväger jag att gå till Godwill, men kanske tar det imorgon, imorgon måste jag oxå gå till posten om ett packet skall komma fram i tid.

Nej tack o hej leverpastej nu måste jag åter till skrivandet!!

take care friends,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0