ha'ha'ho'ho

Jag kom på en sak som hände igår, den var väldigt skratt retande....
När jag och Helena gick in på bion så flumade vi som vanligt, efter oss kom en kille, han var yngre så jag lade inte så mycket märke till han, men han går och sätter sig brevid sina polare som har tagit av sig skorna och sitter o luftar de så de hänger över stolarna, jag säger till Helena, eller rättare sagt jag mumlar lite för mig sjlv, nej jag vill inte sitta så nära de där som har fötterna på stolar för då kommer det osa tåfis, när vi satt oss här vi att de börjar parta svenska!! haha vi börjar asflaba och Helna sa att hon kände på sig att de var svenskar, vi börjar prata om vårt och flabar högt, yrar om saker och ting... när det är typ 5 min kavr innan reklamen startart för filmen, så hör vi att en av grababrna säger - "oj fan de pratar vist svenska!?!! sedan blev de tysta, gud vad vi skrattade åt den kommentaren!! (de hade tagit dem i vilketfall 15 min att komma fram till den slutsatens som vi drog när de öppnade käften!!)
Alltså man ser på ganska långt håll om folk är ens landsmän eller inte och man kan lukta det oxå!! GOSH allttså har jag varit utomlands för länge och fått detta syndrom eller var de bara unga turister ute på grabb tur?!!

Sorry Grabbs men oss lurar man inte!! hi'hi

Kommentarer
Postat av: Ekonomiska rådgivaren

säger bara det pantertanter

2009-06-05 @ 20:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0