Frågan är....

Nu sitter jag här mitt på dagen och försöker använda hjärnan lite ;) kidding...
Nehe men saken är den om jag skall försöka skaffa mig ett sommar jobb eller inte, mycket beror ju på visum, om jag inte får visum måste jag ha ett sommar jobb, vist alla pengar är behövliga inför skolan om jag får visum och kommer iväg. å kommer den stora frågan, vad vill jag jobba med?!!
Vården som vanligt? nja
Ngt inom Marketing? ja men har ju ingen utbildning ännu..
Försäljning? ja men då skall produkten sälja sig själv ;)


Jaja vi får se, har en stund kvar att tänka hur jag vill ha det o göra, jobbar ju en hel del extra just nu, så jag behöver ju semester (försöker övertyga mig själv) eller? Vad tror ni gott folk i stugor o tält?

Well, inget annat intressant händer här inte!

Nehe kanske skulle knalla bort till banken o sätta in lite pengar så jag inte shoppar upp dem?!!

R är i skolan och T är på dropp off b'day party så jag sitter här helt ensam och tänker, jo är det ngn som behöver en Engelska tutor? Jag hjälper ju T med hennes homework och det är kul, lär mig lite nya ord då och då jag oxå?! Det är kanske det man skulle satsa på?!!
Ja samt umgås med vänner och släkta!

Tjoho over and out from a cloudy Manhattan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0