Da var det måndag igen

och bara 6 dagar igen i USA, (ja, jo jag hoppas ju på att få komma tillbaka i höst, men vill inte ta ut ngt i förskott) 7 dagar kvar til "interview " på Amassaden. måste fixa kort i veckan.

JO gissa vart jag hamnade igår?!!


Skulle på bio med Helena igår, vi skulle mötas runt halv 8, så jag tog mina nya svarta pumps för att gå in de lite inför resan, så jag strosade Broadway ned, hamnade på SEPHORA (s¨å att det inte blir missförstånd) där hittade jag en fin liten present till Tina ak turisten, när jag lämnade fram min club kort sa han, Hey Anna, Happy B'day, here you get a free gift from us!
Så den delar jag med mig till syster och mor!

Sedan förde jag min kos till Bad, Bath and Beyonnd de hade en hel del onödiga saker för 99c och uppåt, så jag startade och plocka o plocka, när jag väl kom fram till kassan med en överfylt korg var jag inte säker på vad jag hade stoppat i, men det blev lite fina pressenter till mor och far.

Nu börjar jag jobba, så jag får visa er mer bilder ikväll om det inte blir utgång!!

KRAM KRAM

Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0