Well, What do we do???

Hejsan hopp i natt mörkret (här) jag är typ hemkommen från bio, vi såg My sister is a keeper, den var sorlig men väldigt bra, uff jag gröt nästan, blödig blev man de sista timmarna av sina 26 år. What is happening with me?? jag har aldrig varit blödig förut, well thats life.

Tack H för bion!!

Vad har hänt annaars på den 1 timmen på 27 åprs livet, jag är demet och tappar den röda tråden i samtals ämne plus att jag är språk förrvirad.

Jag har hört rykten om att lilla R skall komma och väcka mig med tårta imorogon :D
vi får se, hon är väldigt excited om min födelsedag, så vi får se vad som händer, så jag borde nog sova nu och vakna tidigt för att göra i ordning rummet.

Så mina vänner, NJUT dagen och ta ett extra glas champange för mig!!

Skål, cheers, naszdrovie (felstavning, men orkar inte googla)

Kommentarer
Postat av: Ekonomiska rådgivaren

The same as you and Happy Birthday and wellcom home

2009-07-03 @ 09:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0