In DA Sweden

Jaha då var man i Sverige, de sista dagarna i USA var hektiska och en plåga för nerverna,  jag har då aldrig varit riktigt flygrädd. Men har blivit de lite i det sista pga alla olyckor.
Men resan vara lite bumpy men annars gick det bra, kom fram 15 min försenat, möte syster och pappa i  ankomsthallen sedan for vi och åt lite. Efter det bar det av till ambassaden, fick vänta i ute kön i ca 20 min, efter det 10 min i kön till frontdesk, där fick jag reda på att jag hade glömt betala en sak men att det anagligvis skulle gå bra. Så tillslut fick jag vänta 2 timmar på den j-l-a intervjuven som tog minemum 5 min.

Han frågade lite om familjen som jag jobbade för i NYC o så vidare men tilslut sa han att jag fick visum, hoppas att han inte såg mina bambi ben, jag fattar inte varför jag alltid skakar så när jag är där, men jag är ju nervös och det är skit kallt. nehe nu e kl 1 här och jag behöver äta ngn frukost sov fram till 12, skulle e ha åkt med syster och far till Göteborg men de fick inte liv i mig efter bara 5 timmars sömn på mer en 24 timmar

Oj här var då ett gammalt inlägg som aldrig blivit publiserad, jaha då gör vi det nu da!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0