Alright lets go for some update!!

Det finnes egentligen inte så mycket att skriva här från hemstaden, men en liten uppdatering kan vi väl få till.

- har möt vänner, jobbar mycket med m+f nya hus, jus idag fick jag ledigt, varit ute mitt i natten för att hämta hem syster som har varit ute och svirat.

Imorgon, skall jag ha middags gäster i det nya huset, vet inte helt vad jag skall bjuda på, är just nu bil lös och inne i stanen så kan inte åka o köpa mat, men det fixar vi när f kommer hem från jobb.


Skall kolla med U om det är lov att lägga ut en bild på den lille som kom till världen för lite mer en 1 månad sedan.

Annars sitter jag mest o svarar på mail till potentiella hyres gäster, för det är som vanligt den perioden nu.

Well, Well thats life. I guess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0