syster uppe i luften, r sjuk och jag är effektiv :D

Nu e det mindre en 6 timmar kvar till syster landar, har fått sms att hon kom väl fram till island och de gick bra genom den pass kontrollen, nu borde hon ha stigit på flyget från kelflavik till JFK. Hon skall landa vid 6pm tiden här, hon som alltid har sånn tur att inte få med sig sina väskor, blir kul o höra hur detta går.

R har hostat hela natten, så jag har henne hemma idag, just nu ligger hon och vilar, hoppas hon slutar hosta och inte andas så tungt, stakkar. 

Medans R tittade på BarneTV har jag varit riktig effektiv, jag har städat hela mitt rum, torkat lister organiserat om vissa saker, imorgon blir det att organisera garderoben, så får vi se om det blir utgång på lördag. Söndagen är redan uppbokad för brunch.

Är fortfarande lika sugen på kanelbullar, får se om det blir baka av när barna har lagt sig för natten, skall ha dem hela dagen/halva natten i dag.

återkommer när jag har hört mer av syster :D
so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0