snart slut på januari månad :S

uffvad tiden går snabbt..
Idag fick jag ett rolig mail från ullis där hon vista hur "stor" on blivit :D det var så roigt att se, när jag såg henne senast i början av jauari så hade hon mage men inte så stor och nu var de big times bigger :D *tänker högt* hoppas hon fortsätter skicka bilder ;0) hint hint ullis!! Det var så kul att se utvecklingen och sedan hoppas jag kunna få se bebisen på bild,ohh jag kommer gå amok in the babyshop :S Sorry ladies men ni kan returnera sakerna.. jag lovar :D 
Jag har ju mina 2 små godingar så ja är nöjd för tillfället :D och snart börjar skolan så miytt liv tar en annan vändning nu!! Ohh vadjag gleder meg till hösten och alla nya äventyr som kommer, ja har fått svar från csn, men har ara fått en studie försäkran så väntar fortfarande på svar om jag kommer få pengar eller ej. Men som det ser ut nu täcker csn studierna, vi fr se hur det utvecklar sig

nu OTH

Kommentarer
Postat av: mapa

Härligt med en levande blogg. Kul att vara med dig därborta.

2009-01-30 @ 09:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0