New York, New York









Då e man tillbaka i stors staden, efter en lllååång semster (säger jag) kort mear visa andra, ja det tåls att tänka på. 
Mycket som har hänt, rensat i källaren, gick sådär fick bort 2 kartonger, skulle behöva ha bort 4 till, sommar styr. Firat Jul med fam, ut på juldagen, mycket intressant kväll och chock artande :S haha, bara för min egen del, pappa fyllde år, massa besök, rensat mer i källaren, hjälpt till att måla, stads tur, firat nyår i den röda villan i Ribbingsholm. Stort Tack för underhållning och god mat -- lovely!! 2 sega dagar efter det, jag drack bara 1 glass champange men kom i säng sent, på morgonen (min morgon) trodde jag att jag skulle bli uppäten av katten *skrattar* hon kom sent till mig runt 9.30 tiden o började knalla o jama som vanligt men det var OK med lite klapp på huvudet o klia på ryggen o under hakan, vände mig om o fick vara i fred ca 15 min då kommer hon o börjar tugga på på mitt sov linne och slutar inte, så då var det bara att be ge sig upp o servera på silver fat! 
sökt stependium 
söndagen bestod av visit av C,A, L och N jätte trevligt, tack att vi fick komma, kl 6 skulle jag möta upp mina närmaste tjej kompisar på restaurang, super trevligt-- Tack igen-- och det blev massa girley prat, nästan till vi blev utklastade :D

sedan var det bara hem o fortsätta packa, blev färdig vid 10.30pm vid 11pm kom min mor på att hon ville prata med mig o rensa i rummet, jag skulle for the record upp kl 3.45am för vi kom iväg 4.45. resan gick bra. lite turbolens som vanligt men annars helt ok. nu e hubudet så trött så jag tror jag kolapsar snart. skall läsa bok o somnar säker samtidigt som barna.

Natta 

Kommentarer
Postat av: mapa

Tystnad tystnad intet liv bara katten som hörs

ha det

2009-01-06 @ 17:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0