it feels like this.....



 

Men tyvärr är det inte sådant väder ute, men jag fryser o fryser och har ont i magen, ha ha. Var som sagt och tränade igår, blev lite kondition och magträning genom sittupp och Aj vad on det gör idag, kanske går ned och tränar mera senare ikväll, eller tar en lång promenad i Central Park, det var länge sedan. Får se när jag blir färdig ikväll.

Kameran ligger ladda i väskan så borde gå ut och ta lite bilder, samt att rensa datorn, den är väldeg seg om dagen. Har allt för mycket liggandes, på hårdisken och nästan inget på den externa disken, så det blir min mission ikväll :D Imorgon ser det ut som det blir skridskoåkning på en eller annan isbana. Söndag måste jag sätta mig ned o skriva färdigt rapporten så jag får godkänt.

Sedan måste jag fundera vad jag skall göra nu under våren och vilken skola jag skall läsa vid.

Samt söka stipendium.

Snart skall jag hämta upp the girls och vi skall gå på play date. Hela veckan har bestått av play dater, från tisdag fram tills idag och nästa vecka också… busy life they have, the small one. 

 

Önskar er en god fortsättning på dag/kvällen

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0