iceskating

idag skall jag överraska T med ett par nya (hennes egna) skridskor) vi skall ha T och Anna em idag, och då står det skridskoåkning på schemat, skall bli spännade, jag har tagit ut boller från frysen, som vi bakde i frra veckan(norska boller = svenska släta vetebullar) innan jag hämtar upp T skall jag köpa med varm applecider till oss, så kan vi mysa med det på subway riden.

Annars händer det inte så mycket nytt här borta, skall vara b-vakt idag till den amerikanska/engelska familjens barn, imorgon blir det fest, och antagligvis utgång, får se om jag hakar på det, men festen skall jag på. söndag så skall de ha super bowl slutspels "fest" i svenska kyrkan, Tina  är sugen att gå, vi får se vad som blir av mig.

Nu skall jag till Starbucks o köpa grejer o sedan hämta upp T

so long wish us good luck :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0