hmm

vad skall jag berätta om New York dagen idag da, hmm jag har inte gjort ngt vättigt idag, ha ha, jag har suttit och filat på mina ansökningar om stependium, hoppas det kommer en klar blixt från himmelen en dag och hjälper mig att formulera mig rätt!! annars har jag tränat, wow, jätte skakis i hela kroppen så skall snart hoppa in i ducshen och sedan skall jag läsa bok och jobba mer på ansökan. hoppas hoppas, snälla ngn där uppe gör så att jag får lite stipendium pengar, det behövs om jag skall klara studierna här borta!!!  

Har jag bestämt mig eller ej?? ibland tror jag manmåste bara chansa och se vart det leder?!! och följa sitt hjärt  <3 detdär ser ut som en bak..hur gör ni andra att få till det?? 

Kommentarer
Postat av: mapa

Visdomens ord är guld värt. Varför uppfinna hjulet igen.

Tänk framåt och även bakåt. Gör vad du själv finner bäst.

Lycka till.

2009-01-15 @ 09:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0