c',)

nu e det 17° F  ute, jag fatatr att detta är skit kallt, men su skall vi försöka räkna ut att det skall bli en teperatur som jag förstår,  -8.3°C ni i Sverige säger säkert att det inte allas e kallt men här blåser det massa så det känns som det e dubbelt så kallt. Jag har inte lärt mig ännu att converte från F till C, men jag har min egen skala 32 ta på en extra tröja o allt under 32 e kallt och ja självklart allt över 32 är varmt, 68 o över är super varmt.


men min förra browser hade ett litet fält ned till höger där det indikerade hur många F det var ute o med en bild. Sedan jag byte browser har jag inte instalerat den ige, kanske skulle ta o göra det, samt ha en nyhets symbol. Jag missade totalt att ett flyg hade krashat i Hudson River idag. 


Kommentarer
Postat av: mapa

Haj

Här kl 07 i dag -10 C.



Ja Tina pratade i går kväll om nödlandning i floden.

Är det när hem till dig?

2009-01-16 @ 13:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0