T.G.I.F

oh det skall bli skönt med helg, idag är det A+T dag och vi skall träna på skridskoåkning, skall se om jag kan få tag på en bild, annars har jag nog någon gammal bild liggandes på mailen, oja NOTE TO MYSELFE remember to upload the pictures

Nu skall jag gå och handla ett par Bagels så vi kan äta lite och få energi.

Ikväll redan kl 7.10pm står bion på tur, så jag har en del att printa ut, bio confirmation, sedan

engelska uppsatsen hur man skriver en review, så måste jag bestämma vilken film jag skall skriva om, åhja det tar vi ikväll, när allt är färskt i minnet, blir lite trött på läraren att hon tar otrolig lång tid på sig att rätta, ja, jag vet att hon har många studenter, men ändå, de andra har varit snabbare, och det är flera dagar sedan jag lämnade in och innan senast inlämnings tid också!! So long, nu skall jag byta byxor och hoppa i varma strumpor för att sedan hoppa ut i det kalla vädret!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0